Οι περισσότεροι από μας γνωρίζουν ότι ο πραγματικός ρόλος της πλειοψηφίας των δημοσιογράφων ήταν και είναι το να παραπληροφορούν. Ανέκαθεν οι δημοσιογράφοι αποτελούσαν δεκανίκια των εξουσιαστών και της προπαγάνδας τους και πάντα λειτουργούσαν σαν όργανα παραπληροφόρησης αφού ένας από τους ρόλους τους ήταν να αποπροσανατολίζουν αρχικά τη κοινωνία και στη συνέχεια να τη παραπλανούν και να ελέγχουν τον τρόπο σκέψης της μειώνοντας στο ελάχιστο τα αντανακλαστικά της. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να προετοιμάζεται το έδαφος για την εξουσία και τα αντικοινωνικά της σχέδια και να συρρικνώνονται οι αντιδράσεις και οι αντιστάσεις στα σχέδια αυτά. Άλλος ένας ρόλος τους ήταν αυτός του ρουφιάνου αφού δεν είναι λίγες οι φορές που οι δημοσιογράφοι λειτουργούσαν σαν εφεδρεία των δυνάμεων της καταστολής συνεισφέροντας και αυτοί με τον δικό τους τρόπο στο αστυνομικό «λειτούργημα»…
Πρόσφατα διαβάσαμε σε τοπική «αδέσμευτη» εφημερίδα με δεξιά κλίση και έντονο εθνικό φρόνημα για τη σύλληψη αφγανών εμπόρων πρέζας. Στο συγκεκριμένο λοιπόν άρθρο με τίτλο «Ήρωες σε εχθρικό έδαφος» ο εν λόγω δημοσιογράφος αφού δίνει ειδικό βάρος στην εθνικότητα των συγκεκριμένων εμπόρων πρέζας ηρωοποιεί τους μπάτσους της δίωξης του τμήματος Αγρινίου αφού όπως αναφέρει οι συνθήκες σύλληψης ήταν ιδιαίτερα δύσκολες και στη συνέχεια επιδίδεται σε μια ηλίθια ρατσιστική παράκρουση αποκαλώντας ειρωνικά τους αφγανούς καημένα παιδιά που τα βομβαρδίζουν οι αμερικανοί και πρέπει εμείς να ανεχτούμε τη πρέζα τους από τη παραγωγή τους στο όπιο και τελειώνει τη ρατσιστική του προπαγάνδα αναφέροντας ότι αυτά τα καημένα παιδιά έχουν και την αυθόρμητη στήριξη πολλών ευαίσθητων πολιτών με ελληνική ταυτότητα που μόλις δουν αστυνομικό να κάνει τη δουλειά του είναι έτοιμοι να βοηθήσουν τα καημένα τα παιδιά…..
Εμείς θα θέλαμε με τη σειρά μας να θέσουμε τα εξής ερωτήματα:
1. Το ότι αν ένα μέρος των προσφύγων της συγκεκριμένης εθνικότητας ασχολείται πράγματι με τη διακίνηση της πρέζας σημαίνει ότι όλος ο αφγανικός λαός και όλοι οι αφγανοί πρόσφυγες στην ελλάδα ασχολούνται ντε και καλά με τη συγκεκριμένη δραστηριότητα? Γιατί σε κάποιο σημείο του άρθρου του ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος αναφέρει ότι πολλοί ενσυνείδητοι ένστολοι «ήρωες» συγκρατούν τις νύχτες τον κοινωνικό ιστό και το ότι κάποιοι ασυνείδητοι συνάδελφοι τους τον διαρρηγνύουν δεν επιτρέπει το τσουβάλιασμα. Μάλιστα. Δεν πρέπει λοιπόν να τσουβαλιάζουμε τους μπάτσους αφού υπάρχουν οι «καλοί και οι κακοί» αλλά μπορούμε άνετα να τσουβαλιάζουμε όλους τους αφγανούς αφού όλοι τους είναι κακοί και όλοι τους πρεζέμπορες.
2. Το Αγρίνιο διατηρούσε από πολύ παλιά κάποια από τα επαρχιακά πρωτεία στη διακίνηση και στη χρήση της συγκεκριμένης ουσίας. Εμείς θα θέλαμε να ρωτήσουμε ότι στα 80s και μέχρι τα μέσα των 90s που δεν υπήρχαν αφγανοί στη πόλη μας και που η πρέζα θέριζε ίσως και πιο πολύ από ότι τώρα οι υπεύθυνοι για τη διακίνηση της μήπως ήταν έλληνες?? Και τι γίνεται με κάποιες διαρροές διαφόρων φημών για ανάλογα περιστατικά στα οποία εμπλέκονταν οι είτε ένστολοι είτε undercover «ήρωες»??
3. Στο βομβαρδισμό της συγκεκριμένης χώρας από τους αμερικανούς και λοιπούς σύμμαχους της ελλάδας που αναγκάζει τους ντόπιους όπως αναφέρεται στο άρθρο να παράγουν όπιο μήπως συμμετέχει και η ελλάδα σαν μέλος της συμμαχίας του νατο?
Βέβαια δεν είναι τυχαία και η χρονική στιγμή που γράφτηκε το συγκεκριμένο αφού έχει γίνει ένας πολύ μεγάλος ντόρος από τη πλευρά των ακροδεξιών-συντηρητικών-ρατσιστικών-φασιστικών δυνάμεων και συμμοριών στη ελλάδα για την επικείμενη προσφορά της ελληνικής ιθαγένειας σε κάποιους μετανάστες ζητώντας επίμονα δημοψήφισμα για να αποφασίσει ο λαός αν πρέπει να δοθεί το δικαίωμα στους μετανάστες συνάνθρωπους μας να εργαστούν στην ελλάδα και να απολαύσουν τα ίδια δικαιώματα με τους ντόπιους έλληνες. Μάλλον ξεχνάει τα εκατομμύρια των ελλήνων οικονομικών μεταναστών σε διάφορες χώρες της ευρώπης, στην αμερική και στην αυστραλία. Και μάλλον αγνοεί τους έλληνες γκάνγκστερς της αμερικής…
Βέβαια ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος είχε ξανασχολιάσει αρνητικά αφίσα με αντιρατσιστικό περιεχόμενο που είχε κολληθεί στη πόλη μας ενώ είχε γράψει και απαξιωτικά σχόλια για συναυλία τοπικής χιπ χοπ μπάντας (σε αντιρατσιστικό φεστιβάλ που είχε γίνει στη πόλη μας) αποτελούμενης από αγρινιώτες συμπολίτες μας ελληνικής και αλβανικής καταγωγής.
Υ.Γ: Αν δε κάνουμε λάθος ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος γράφει άρθρα και κείμενα που αναφέρονται στον Παναιτωλικό τη στιγμή που είναι φανατικός οπαδός ομάδας του ποκ (κάτι που εννοείται πως δεν είναι και τόσο κακό) και που παλιότερα τη περίοδο των θλιβερών γεγονότων στη παιανία αντί να καταφερθεί ενάντια στο όλο σκηνικό προσπαθούσε μέσα από διάφορα άρθρα του στον τοπικό έντυπο τύπο και χρησιμοποιώντας γλώσσα που παρέπεμπε σε κάφρο-ασυνείδητο «οπαδό» (πχ «πήγαν στο ραντεβού με συνοδεία μπάτσων», «οι οπαδοί της ομάδας του κράτους», «είχαν μαζί τους μπράβους» κτλ) να δημιουργήσει κλίμα μεταξύ των οπαδών στη πόλη μας που υποστηρίζουν ομάδες του ποκ και που με εξαίρεση μεμονωμένα περιστατικά δεν ακολουθούσαν ποτέ τις «χουλιγκανικές» προσταγές και μόδες του λεκανοπεδίου και της μεγάλης «βαβυλώνας» και οι σχέσεις τους μεταξύ τους ήταν αρμονικές και φιλικές.
Πρόσφατα διαβάσαμε σε τοπική «αδέσμευτη» εφημερίδα με δεξιά κλίση και έντονο εθνικό φρόνημα για τη σύλληψη αφγανών εμπόρων πρέζας. Στο συγκεκριμένο λοιπόν άρθρο με τίτλο «Ήρωες σε εχθρικό έδαφος» ο εν λόγω δημοσιογράφος αφού δίνει ειδικό βάρος στην εθνικότητα των συγκεκριμένων εμπόρων πρέζας ηρωοποιεί τους μπάτσους της δίωξης του τμήματος Αγρινίου αφού όπως αναφέρει οι συνθήκες σύλληψης ήταν ιδιαίτερα δύσκολες και στη συνέχεια επιδίδεται σε μια ηλίθια ρατσιστική παράκρουση αποκαλώντας ειρωνικά τους αφγανούς καημένα παιδιά που τα βομβαρδίζουν οι αμερικανοί και πρέπει εμείς να ανεχτούμε τη πρέζα τους από τη παραγωγή τους στο όπιο και τελειώνει τη ρατσιστική του προπαγάνδα αναφέροντας ότι αυτά τα καημένα παιδιά έχουν και την αυθόρμητη στήριξη πολλών ευαίσθητων πολιτών με ελληνική ταυτότητα που μόλις δουν αστυνομικό να κάνει τη δουλειά του είναι έτοιμοι να βοηθήσουν τα καημένα τα παιδιά…..
Εμείς θα θέλαμε με τη σειρά μας να θέσουμε τα εξής ερωτήματα:
1. Το ότι αν ένα μέρος των προσφύγων της συγκεκριμένης εθνικότητας ασχολείται πράγματι με τη διακίνηση της πρέζας σημαίνει ότι όλος ο αφγανικός λαός και όλοι οι αφγανοί πρόσφυγες στην ελλάδα ασχολούνται ντε και καλά με τη συγκεκριμένη δραστηριότητα? Γιατί σε κάποιο σημείο του άρθρου του ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος αναφέρει ότι πολλοί ενσυνείδητοι ένστολοι «ήρωες» συγκρατούν τις νύχτες τον κοινωνικό ιστό και το ότι κάποιοι ασυνείδητοι συνάδελφοι τους τον διαρρηγνύουν δεν επιτρέπει το τσουβάλιασμα. Μάλιστα. Δεν πρέπει λοιπόν να τσουβαλιάζουμε τους μπάτσους αφού υπάρχουν οι «καλοί και οι κακοί» αλλά μπορούμε άνετα να τσουβαλιάζουμε όλους τους αφγανούς αφού όλοι τους είναι κακοί και όλοι τους πρεζέμπορες.
2. Το Αγρίνιο διατηρούσε από πολύ παλιά κάποια από τα επαρχιακά πρωτεία στη διακίνηση και στη χρήση της συγκεκριμένης ουσίας. Εμείς θα θέλαμε να ρωτήσουμε ότι στα 80s και μέχρι τα μέσα των 90s που δεν υπήρχαν αφγανοί στη πόλη μας και που η πρέζα θέριζε ίσως και πιο πολύ από ότι τώρα οι υπεύθυνοι για τη διακίνηση της μήπως ήταν έλληνες?? Και τι γίνεται με κάποιες διαρροές διαφόρων φημών για ανάλογα περιστατικά στα οποία εμπλέκονταν οι είτε ένστολοι είτε undercover «ήρωες»??
3. Στο βομβαρδισμό της συγκεκριμένης χώρας από τους αμερικανούς και λοιπούς σύμμαχους της ελλάδας που αναγκάζει τους ντόπιους όπως αναφέρεται στο άρθρο να παράγουν όπιο μήπως συμμετέχει και η ελλάδα σαν μέλος της συμμαχίας του νατο?
Βέβαια δεν είναι τυχαία και η χρονική στιγμή που γράφτηκε το συγκεκριμένο αφού έχει γίνει ένας πολύ μεγάλος ντόρος από τη πλευρά των ακροδεξιών-συντηρητικών-ρατσιστικών-φασιστικών δυνάμεων και συμμοριών στη ελλάδα για την επικείμενη προσφορά της ελληνικής ιθαγένειας σε κάποιους μετανάστες ζητώντας επίμονα δημοψήφισμα για να αποφασίσει ο λαός αν πρέπει να δοθεί το δικαίωμα στους μετανάστες συνάνθρωπους μας να εργαστούν στην ελλάδα και να απολαύσουν τα ίδια δικαιώματα με τους ντόπιους έλληνες. Μάλλον ξεχνάει τα εκατομμύρια των ελλήνων οικονομικών μεταναστών σε διάφορες χώρες της ευρώπης, στην αμερική και στην αυστραλία. Και μάλλον αγνοεί τους έλληνες γκάνγκστερς της αμερικής…
Βέβαια ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος είχε ξανασχολιάσει αρνητικά αφίσα με αντιρατσιστικό περιεχόμενο που είχε κολληθεί στη πόλη μας ενώ είχε γράψει και απαξιωτικά σχόλια για συναυλία τοπικής χιπ χοπ μπάντας (σε αντιρατσιστικό φεστιβάλ που είχε γίνει στη πόλη μας) αποτελούμενης από αγρινιώτες συμπολίτες μας ελληνικής και αλβανικής καταγωγής.
Υ.Γ: Αν δε κάνουμε λάθος ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος γράφει άρθρα και κείμενα που αναφέρονται στον Παναιτωλικό τη στιγμή που είναι φανατικός οπαδός ομάδας του ποκ (κάτι που εννοείται πως δεν είναι και τόσο κακό) και που παλιότερα τη περίοδο των θλιβερών γεγονότων στη παιανία αντί να καταφερθεί ενάντια στο όλο σκηνικό προσπαθούσε μέσα από διάφορα άρθρα του στον τοπικό έντυπο τύπο και χρησιμοποιώντας γλώσσα που παρέπεμπε σε κάφρο-ασυνείδητο «οπαδό» (πχ «πήγαν στο ραντεβού με συνοδεία μπάτσων», «οι οπαδοί της ομάδας του κράτους», «είχαν μαζί τους μπράβους» κτλ) να δημιουργήσει κλίμα μεταξύ των οπαδών στη πόλη μας που υποστηρίζουν ομάδες του ποκ και που με εξαίρεση μεμονωμένα περιστατικά δεν ακολουθούσαν ποτέ τις «χουλιγκανικές» προσταγές και μόδες του λεκανοπεδίου και της μεγάλης «βαβυλώνας» και οι σχέσεις τους μεταξύ τους ήταν αρμονικές και φιλικές.
Πραγματικά πολυ καλο κειμενο.
ΑπάντησηΔιαγραφήto keimeno einai para poly kalo bravo sas..alhts royfianoi dimosiografoi
ΑπάντησηΔιαγραφήσωστοί! ετσι να μην μένουν αναπάντητοι τέτοιοι τύποι...
ΑπάντησηΔιαγραφήAYTOS O TYPOS POY TO PAIZEI DHMOSIOGRAFOS UELEI POLLES MAPES KAI UA TIS EXEI.....OI ELLHNES OI KALOI KAI OI JENOI OI KAKOI OLO BLAKIES ...YPARXOYN MALAKES XENOI OPOS KAI ELLHNES TI PIO APLO? RATSISTES KOYFALES ERXONTAI KREMALES
ΑπάντησηΔιαγραφήopou den ftanei to glop tou mpatsou ,ftanei to psemma tou dhmosiografou...
ΑπάντησηΔιαγραφή